sprawdŸ swoj¹ pocztê

Jak czytać cennik?

Informacje ogólne:

Ceny w naszym salonie zostały podzielone na trzy kategorie: usługi, towary i kosmetyki do odsprzedaży.

Usługi

Każda usługa została wyceniona i podzielona, na czynności niezbędne do wykonania zleconego nam zadania. W cenę usługi nie wliczamy kosztów towarów niezbędnych do jej wykonania. Celem takiego rozbicia ceny końcowej jest możliwość porównania przez klienta cen usług z ofertami innych salonów fryzjerskich stosujących różnej jakości i ceny produkty, jak również możliwość wykonania usługi z towarów (np. farba) powierzonych nam przez klienta.

W naszym cenniku jedynym kryterium do oceny wartości usługi jest długość włosów klienta, zrezygnowaliśmy z podziału na włosy męskie i kobiece. Naturalna rzeczą jest, że im dłuższe włosy tym czas wykonywania zadania jest dłuższy, jak również zużycie materiałów. Kobieta nosząca włosy krótkie zapłaci za usługę taką samą kwotę jak mężczyzna o włosach takiej samej długości.

Towary

Do tej kategorii należą wszystkie produkty i towary, które są niezbędne do wykonania zleconego nam przez klienta zadania. Są to miedzy innymi farby, szampony, lakiery i inne. Koszt towarów jest doliczany do ceny usługi proporcjonalnie do jego rzeczywistego zużycia. W naszym salonie polecamy i stosujemy profesjonalne produkty firmy Schwarzkopf Professional.

Kosmetyki

W tej grupie znalazły się wszystkie produkty firmy Schwarzkopf, które są przeznaczone do sprzedaży bezpośredniej klientowi i mogą być stosowane indywidualnie poza profesjonalnym salonem fryzjerskim. Należą do nich np.: szampony, żele, odżywki pielęgnacyjne i inne kosmetyki do włosów.

Zniżki i rabaty

Każdy klient zarejestrowany w naszej bazie danych otrzymuje stały rabat w wysokości 10% na wszystkie usługi. Zniżkę otrzymuje klient w postaci punktów rabatowych stałego klienta (1pkt =1pln), które może zrealizować dopiero przy usługach na kolejnej wizycie w naszym salonie. Niewykorzystane punkty stałego klienta sumują się. Okresowe zniżki i promocje są nie zależne od rabatu rejestracyjnego.

*oprogramowanie komputerowe naliczające 10% rabat zaokrągla sumy rabatów do liczb całkowitych.

Do rejestracji klient powinien podać, co najmniej imię, nazwisko, datę urodzenia lub PESEL i numer telefonu kontaktowego. Dane te są niezbędne do identyfikacji klienta w bazie danych i naliczania właściwych zniżek.

UWAGA!

Towary i produkty do odsprzedaży bezpośredniej, jak również usługi wykonywane przez manikiurzystkę i wizażystkę nie są objęte tymi rabatami.